Hoe contacteer je ons?

Dyzo krijgt tal van vragen van ondernemers, boekhouders, OCMW,... ivm de problemen die een ondernemer in moeilijkheden kan ondervinden. Wij staan jullie graag bij maar vragen toch eventjes aandacht voor een vlotte manier van aanmelden bij Dyzo. Dit om jullie zo snel en goed mogelijk advies te kunnen geven. Laat je hier zeker niet door afschrikken. Ben je niet zo sterk met de computer, dan bel je ons gewoon. Echter zij die het wel kunnen, vragen we om deze inspanning te leveren.

 

  1. Heb je een zeer concrete en algemene vraag waar wij niet veel gegevens voor nodig hebben:
    • Bel kosteloos met een Belgische telefoonnummer en niet via WhatsApp op het op het nummer 0800 / 111 06 (zie verder voor openingsuren)
    • Mail je vraag naar info@dyzo.be. Dit postvak wordt elke werkdag gelezen
  2. Wil je je specifieke situatie voorleggen aan Dyzo om uw mogelijkheden te bespreken:
    • Om een goede oplossing uit te werken hebben we voldoende medewerking van de ondernemer in kwestie nodig. Zonder informatie over jouw situatie kunnen we weinig voor je doen.  Je wint trouwens heel wat tijd als je probleem al beschreven is in onze vragenlijst!
    • Vul onze vragenlijst in via de volgende link: https://app.dyzo.sumoapp.be/nl/file/apply
    • Je aanvraag wordt verwerkt en een adviseur van Dyzo neemt contact met je op voor een oplossing per telefoon, mail, of voor het maken van een afspraak
    • Het kan nuttig zijn om bijkomende stukken reeds voor te bereiden (zie verder bijkomende documenten)
    • Uw gegevens worden gebruikt voor een goede hulpverlening

De verantwoordelijke van de permanentie, die de telefoon bedient en de mails beantwoordt, wisselt elke dag. Meestal verzorgen meerdere medewerkers tegelijkertijd de permanentie.

Is je vraag beperkt tot een puur juridisch probleem dan kan onze juridische helpdesk je misschien vooruit helpen.

Help ons helpen: Iedere maand komen ongeveer 300 nieuwe hulpvragen bij ons binnen. Met jouw hulp kunnen we iedereen de nodige kwaliteit en aandacht bieden.

Wie ons belt houdt best volgende gegevens bij de hand:  KBO of BTW nummer, een overzicht van je schulden, een beknopte omschrijving van je dringendste vraag.
Dyzo registreert jouw gegevens, zodat we je later kunnen contacteren en dan niet alles opnieuw moeten vragen.
Wie ons na het eerste contact belt, zal naar zijn of haar dossiernummer gevraagd worden. Dyzo dankt je als je op die manier kostbare tijd helpt besparen.
 
Deze dienst is kosteloos voor wie er beroep op doet, maar er zijn wel voorwaarden. Lees in volgende link: Wat je van dyzo mag verwachten
 
Bijkomende documenten: Vaak krijgen we de vraag of de zaak nog te redden valt. Om dit te kunnen beoordelen hebben we bepaalde documenten nodig. Het kan helpen als je deze al voorbereidt en reeds aan ons bezorgt:

Openingsuren:  Dyzo is elke werkdag tussen 9u en 12u bereikbaar op het kosteloze telefoonnummer 0800 / 111 06. Ook wie belt kan gevraagd worden een vragenlijst in te vullen.

Deze gratis Dyzo telefoondienst is enkel bereikbaar in de VOORMIDDAG van 9:00 tot 12:00. De permanentie is gesloten elke 1ste donderdag en 3de dinsdag van de maand. Je kan natuurlijk wel mailen 7/7, 24/24. Dyzo beantwoordt je email zo snel mogelijk.